tisdag 30 oktober 2012

Blemmor


Kan någon tala om för mig när man ska få bli vuxen och slippa blemmor i ansiktet??
Har just nu en redig sak på kinden OCH på hakan, huuur kul är det när man borde passerat "finn" stadiet för ett antal år sedan. :(
Ja ja finns ju värre saker att gräma sig över, som ovädret i USA t ex. Riktigt otäckt och jag är glad att jag inte är där och behöver uppleva kaoset.

I morgon är det sista oktober och vi går in i min absoluta "värstingmånad" big time.
November är verkligen en månad man skulle kunna hoppa över. Som tur är har jag en hel del kul inbokat så den kanske går fort. Annars tycker jag den bara är full av mörker och en enda lång väntan på julen.

Idag har jag mest suttit på jobbet och längtat hem till soffan och filten.
Och drömt mig bort till värme, blått hav och Retzina. :)







Inga kommentarer: