torsdag 11 oktober 2012

Torsdagsbestyr


Torsdagkväll och idag har jag inte legat på latsidan.
Jobbat jobbat jobbat, varit på linsundersökning, hämtat paket. (Sjalen och underläggen jag visade i tidigare inlägg var ännu bättre i verkligheten.)
Hem, lämna väskan och paket, ner till förskolan på föräldrafika, hem, laga middag, plockat undan, tvättat en maskin och sen i väg på föräldraråd med förskolan.
Puuuh ibland är man väldigt effektiv!
Men så är jag rätt trött nu. :)

I morgon blir det ännu en intensiv dag fast med kul saker.
Efter jobbet ska jag träffa Cia och gå på UnderbaraBarn mässan i Älvsjö.
Tredje året i rad och det ska bli så kul att se Cia som jag inte träffat på evigheter.
Hoppas på lite roliga inköp till Alexios. Ska hämta ut den vanliga "påsen" som är som en goodiebag.
Alltid några saker i den som kommer väl till pass.
Efter mässan blir det träff med jobbkollegorna för en bit mat och vin på stan.
Ska  bli så trevligt!!

Over and out, good night!


Inga kommentarer: