lördag 28 april 2012

Äntligen...

mår jag lite bättre, ja förutom rethostan som envist hänger sig kvar och äntligen har vi kommit igång med projekt vardagsrum genom att ta första steget och få hjälp med homestyling.

I höstas var jag och besökte butiken Ombonat, en urcharmig inredningsbutik vid Ängby Torg i Bromma. Jag fick reda på att Karin som arbetar där pysslar med homestyling och jag har gått och grunnat på det där sedan dess, om man skulle anlita henne för vi har total idétorka och måste få en spark i rumpan för att komma igång.
Sagt och gjort, jag fick med mig D-man på en promenad i det sköna vädret och vi tog ett snack och bestämde tid nu i maj. Ska bli sååå spännande och kul och se vad hon kommer med för roliga tips och idéer.

Kika gärna här på hennes hemsida. Hon har nyligen börjat med en webshop också. Me like!

Vi har även varit med yaya och köpt gardiner till hennes nyrenoverade vardagsrum. Hon var så nöjd med sitt inköp vilket innebär lite lugn och ro för oss. *fniss*

Nu är jag sugen på popcorn så det får det bli helt enkelt.

Ha en mysig lördagskväll.


3 kommentarer:

dianasdrommar sa...

Visst är Karin toppen och så duktig :) Tack för din omtanke och dina kramar J, läget med mamma är ostabilt , en stor blödning i hjärnan och helt förlamad på vänster sida, ja du vet ju hur det känns, skitjobbigt och det gör ont som f-n kramar i massor Diana

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Usch, för jävligt rent ut sagt! Hoppas hon blir bra, snart!! KRAM

Litenkram sa...

Spännande! Roligt att höra vad ni får för input. Hoppas det blir i stil med vad ni tänkt er:)
Kram!