tisdag 3 april 2012

Mycket i huvudet just nu..

Det är bokslut och högtryck på jobbet, Alexios är snuvig och varit hos yaya två dagar och D-man är bortrest i vanlig ordning. Mycket att tänka på och kordinera och just därför kanske jag fått tillbaka mitt onda i ryggen. Blää, satt med vetekudden igår kväll och likadant nu. Smärtar som f_n.

I dag efter jobbet var jag på en jobbintervju, på en ansökan som jag fick info om var tillsatt. Nu var det visst inte så, fick en något diffus förklaring, men jag gick iallafall iväg för att kolla vad jobbet innebar då jag helt lagt det åt sidan.
Kan bara säga att det känns lite spännande och något helt annat än vad jag pysslar med idag. Får se om de hör av sig igen och vad svaret då blir.
Själv måste jag smälta all information och väga för och nackdelar mot det jag har idag.

Längtar så till torsdag eftermiddag så man sen kan få fira påsk i lugn och ro.


Godis i stora lass godisportalen.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja dig! Alltid kul att vara eftertraktad även om det inte slutar med att man byter bort vad man har. Snart får vi allt ta lite catch up :-)Stora påskkramar till Er!/E