tisdag 10 april 2012

Slut på ledigheten

Har haft supersköna lediga dagar. Var ju barnfria två dagar och i söndags åkte vi på påskmiddag och hämtade hem vår lilla prins. Kan ju inte påstå att han hade saknat oss så väldans mycket.
Fast det är så skönt att han känner sig så trygg med yaya och sin thia och thios.
Han tyckte det var väldigt kul med alla påskägg han fick och små förtjusta rop hördes när den ena leksaken efter den andra plockades upp. Just nu står flygplan högt på listan så jag hade tryckt ner så många jag kunde i påskägget från oss. Yaya hade så klart köpt en papegoja som satt och skränade och flaxade med vingar och huvud. D-man skakade på huvudet och suckade "typiskt mamma"
Det är väl så att det är extra kul att ge leksaker som låter när man inte behöver ha dem hemma själv.... ;)

Nu är det ny vecka och dan i dag har gått med raketfart. Nu är det bara fem dagar kvar, sen åker vi.
Jippi!!

Fortsätter på temat sko...fick den söta lilla saken här av D-man igår. I Kista var det "köp 3 betala för 2" erbjudande igår.
Han fick med sig två par och jag fick dessa. Thanks darling!!

Sko från bianco.se

2 kommentarer:

dianasdrommar sa...

Fina skor, jag kommer om Micke är hemma och vi inte är magsjuka...Elliot hade en kompis här igår som spydde framför mina fötter...Är allt bra med er? kramar i massor/Diana

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Ajdå, vad trist, hoppas ni klarar er.
Vi mår bara fint.

KRAM