fredag 13 april 2012

Mardrömsvecka...

Fy vilken apjobbig vecka. Huuur mycket som helst på jobbet och Alexios har varit såå mammig, ja mer än vanligt. Sovit dåligt i flera nätter har jag också gjort.
Igår hade jag tänkt ha Lola visning, men pga mycket återbud avbokade jag. Så här i efterhand känns det bra, jag hade verkligen inte orkat. Ska titta på nytt datum. Vill ju gärna ha en visning och se vad för nyheter man kan bli köpsugen på.
Men när man nästan känt av magkatarr tendenser, då är hög tid att backa några steg och ta det lugnare.

Nu är jag iallafall ledig i 9 dagar. Kom ju ganska lägligt. :)
Hoppas på att få sova i natt så jag känner mig piggare i morgon och kan få lite gjort.

Förhoppningsvis har ni haft en bättre vecka än jag.

1 kommentar:

Litenkram sa...

Men fy gumman! Låter verkligen inte bra med magkatarrs tendenser. Försök vara rädd om dig nu och ha det så himla härligt! För mig var det bra att visningen blev inställd, vill så gärna komma men denhär veckan har som sagt varit veckan fr helvetet. Bara april tar slut så lugnar det sig inbillar jag mig:)

Kram!!