lördag 10 mars 2012

Shopping gör livet roligare...

Tycker ni inte det?! När man hittar det där lilla extra, som man egentligen inte visste att man ville ha eller behövde, men man faller pladask för.

I Älvsjö finns butik Pralin som thia pratat om flera ggr och som hon har handlat i till både mig och Alexios men som jag inte haft tillfälle att titta i.
Jag är glad att vi tog hos tid idag. För herregud vad mycket fint och Charlotta ägarinnan var ju så trevlig.
Hon har både kläder, inredning, skor och barnsaker från märken som Cream, Repeat och Lilly of Sweden.
Hade inte kameran med mig och hon verkar inte ha någon hemsida, men jag säger bara besööök!!

Dessa två underbara plagg fick jag med mig hem...Den nedersta är en gåva från min fina svägerska, en försenad födelsedagspresent. TACK!!



När vi kom hem, skulle jag bara vila en stund och vaknar upp tre timmar senare. Hihih.
Lite trött tror jag, men så känner jag ju mig inte riktigt i form heller.
Ikväll blir det mello, som de flesta andra tror jag på Loreen som etta och Danny som tvåa.


3 kommentarer:

Litenkram sa...

Ljuvliga! Både cream och Lilly of Sweden är favvisar hos mig men de är lite för dyra tycker jag. Har haft span på creans mildred kofta nu i ett halvår och efter min incident nu är jag nog mer värd den än någonsin just nu:)

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Ja det är dyra, det tycker jag med. Men förhoppningsvis "håller" de dett tag. Tycker absolut du är värd en efter vad du varit med om!!

Litenkram sa...

Bra, min inställning också, får se vad det blir;) Kram!!!