söndag 18 mars 2012

Första vårtecknet...

Små små gula står de i sluttningen vid vår promenadväg.
Även på syrenhäckarna runt vår innegård börjar det hända grejer. Yes!!

Har ni sett några vårtecken ännu?

Idag har jag äntligen bytt batteri i min klocka, klarade mig utan den i en vecka, sen blev det för tomt på armen. Gillar min Guess klocka så mycket, den är ju som ett smycke i sig.
Fixade några andra småsaker i Vällingby och det var så skönt med en promenad dit och hem.
Alexios satt i vagnen och lät som en ko hela vägen. Jag sa till honom på vägen dit att vi kanske skulle se en katt eller hund och tänk om vi såg en ko. Där tog han mig på orden. Hahaha

I morrn är det måndag igen och en massa fix på jobbet. Ska ha lönesamtal på tisdag bl a. Det ska bli väldigt intressant och se vad det utvecklar i. Bäst att lägga mig högt så vi landar någorlunda bra.

Tussilago
Bild lånad från wikimedia.org




Inga kommentarer: