söndag 11 mars 2012

Att få sova bra gör en gott..

Sov ju tre timmar på eftermiddagen igår och trodde väl kanske att jag skulle få svårt att sova på natten, men icke då. Efter mello och en film på det somnade jag på studs för att vakna upp vid nio och känna mig riktigt utvilad. Så skönt.
Så idag har jag haft massor av energi, tyvärr blev det inget bullbak den här helgen men en riktigt vårstädning hann vi med. Är inte rikigt klara så det blir nog fortsättning nästa helg, men mycket hann vi med och nu doftar det gott, är renbäddat i sängen och fint överallt. Så länge det nu varar... Alexios vårt bustroll kom ju hem på kvällen och började med att dra fram alla sina saker i sitt rum, precis som han inte sett dem.  Så där ser det väl ungefär ut som innan, fast något mindre dammigt kanske.

Ny vecka i morgon, startar med vårt första samtal på dagis. Ska bli spännande att höra vad de säger om vår pojke. D-man drar till Tyskland så det blir att hålla ställningarna själv så gott det går.
På onsdag blir det lunchdate med Mala, det ser jag fram emot, var verkligen länge sedan vi sågs.

Nu en film och sen några timmars skönhetssömn på det.

I aromalampan ikväll, apelsin.
Apelsinoljan är upplyftande, värmande och glädjande för den som känner sig nedstämd. Ger en trevlig uppfriskande och uppiggande atmosfär

Inga kommentarer: