fredag 9 mars 2012

Frisörbesök, Arganolja och ur form...

Idag har jag varit och fått håret fixat. Så himla skönt!
Köpte en ny produkt som Jola haft i mitt hår varenda gång, men som jag missat helt att köpa med mig hem. Och hon trodde att jag redan hade den för länge, länge sedan och kontrade med "du köper ju nästan alltid med dig de produkter jag tipsar om" 
Jag må vara lättflörtad på nya produkter, men så blir jag ju nöjd med dem och vet att hon inte säljer på mig en massa saker "bara för att". 
Så det fick bli Nashi Arganolja som fick följa med mig hem.
Oljan ska bl a ge glans till matt och livlöst hår, ge styrka och energi, tar bort trassel, skyddar mot UV-strålar m m.
Och sen en fantastiskt god doft på det, kan ju inte bli bättre!!


Försökte ta kort på mig och lillprinsen, går ju sådär att fånga honom tillsammans med hans ömma moder..
Blir det inte halva bilder så blir det matbilder.. :)




Känner mig något ur form idag, D-man mår inte heller bra så jag har väl fått en släng jag med. Ont i magen och allmän håglöshet. Hoppas det beror på att jag fick gå upp 5.25 då Alexios tyckte att det var hög tid att gå upp då.

I morgon åker han till sin thia och stannar till söndag, jag har planer på att baka bullar och pyssla hemma. Hoppas jag känner mig bättre så det blir något gjort bara.

Inga kommentarer: