fredag 16 mars 2012

Hundbajsdoft, vin och freeedag..

Dålig uppdatering på några dagar, sorry för det, men när D-man är borta hela veckor blir det full fokus på Alexios och sen är jag så trött så jag hamnar i soffan och bara vill ta det lugnt en stund.

Idag är han  hos sin yaya och jag har precis kommit hem efter en sväng i Vällingby C.
Det luktar hundbajs ute och den där speciella vårkänslan är i luften. Jag tänker så mycket på i fjol, vilken mysig tid man hade hemma och hur mycket långpromenader jag tog och riktigt fick se hur våren kom närmare och närmare för var dag. Nu har man så fullt upp med allt, men jag ska försöka hinna med att njuta i år igen.

Kikade runt i lite butiker, mycket pastellfärger blandat med den marina looken. Vill ha färg på mina byxor, så den trenden måste jag haka på.
På Åhléns köpte jag linnen till Alexios och små plastskålar han kan ha när han sitter i soffan så behöver jag inte vara rädd för att porslinet dimper i golvet.
Var på Indiska, äntligen har de möblerat om, butiken har sett likadan ut i flera år. Tycker dock att priserna gått upp ganska så rejält.
På H&M fyndade jag den oranga koftan som syns på bild. 99 kr och så 10% på det. Nästan gratis och den fick bli en fredagspresent till mig själv.
Som grädde på moset handlade jag hem några flaskor rödvin. Har varit sugen på ett glas rött hela veckan så jag hoppas det är precis lika gott i kväll som jag hoppas när jag nu längtat så.
Hoppas ni haft en härlig dag och får en mysig kväll!

Kram

Enkla bra baslinnen till Alexios med 20% rabatt. Tummen upp för det.
Plastskålar med roliga karusellmotiv. Allt från Åhléns.
Orange kofta från H&M och vin. Ja det vet ju ni vad det kommer ifrån...


Inga kommentarer: