onsdag 29 juli 2009

Roliga saker framöver

Halva veckan har redan gått, i morgon är det torsdag och snart är helgen här igen. Ska bli så skönt.
För tillfället, förutom att jag helst vill vara ledig och inte behöva sitta på jobbet och vänta på att klockan ska gå då vi har så väldans mycket planering för allt som händer framöver och det är så mycket roligare..
Idag sa vi upp kontraktet på lägenheten, vill ju undvika att behöva betala dubbla hyror i onödan.
Resan till Kreta är betald, har spanat in taxfreeshopen precis, blir nog nån parfymuppdatering och någon gammal favorit samt lite inköp av starka drycker.

Innan Kreta ska vi på bröllop i Skåne, det är D-mans kusin Tomas & hans söta Lotta som ska gifta sig. Klänning är inköpt och idag hittade jag även en underklänning, nu är det bara något att kunna krypa in i ifall det är lite kyligt då klänningen har bara axlar, en söt kofta, kavaj eller en sjal tänkte jag leta efter. Skor och väska är klart vilket är toppenskönt.
Så kvar förutom överdel är tid för klippning och toning, sen är man redo för den stora dagen för Lotta & Tomas. Ska bli superkul!.


Till helgen tänkte vi åka förbi min moster, D-man ska hjälpa henne att installera sin dator som hon köpt. Cool moster man har som vid 60 plus vill börja lära sig den stora worldwide web.. :-)

Dags att ta en Valerina natt, har haft magiskt svårt att somna de tre sista dagarna. Somnat runt 01.30 vilket gjort att jag nu börjar bli rätt gnällig över det mesta... :-(
Så förhoppningsvis kan den lilla tabletten göra mig lite lugnare.

Kram på er

Inga kommentarer: