fredag 31 juli 2009

Den stora funderardagen

Den här veckan har inte varit en bra vecka, det har egentligen inte hänt nåt speciellt förutom att jag på nåt sätt känner mig dränerad på all kraft och lust att göra saker.
Har en massa tankar och projekt som jag funderar på men det liksom stannar där.
Varje dag denna vecka har det kliat på kroppen, har tänkt att det kanske varit tvättmedlet eller nåt, men sen har det helt enkelt slagit mig att det är stress. Samtidigt frågar jag mig själv vad det är jag stressar över så? och det kan jag inte svara på. Känner bara ett svagt molande i magen
hela tiden och att jag ibland inte kan andas. Som om jag hoppar över ett andetag.
Kan det vara så att det kom ett rejält bakslag efter inbrottet och turen med mamma som gjort att jag inte har nån ork alls just nu? Det i samband med väldigt lite sol och värme.
Ja vad vet jag. Idag blir det iallfall vila för hela slanten.
Försökte mig på att måla lite igår, men det gick så där, hade inte tålamodet. Förmodligen ingen bra vecka att försöka mig på en massa projekt, jag måste lära mig att bara vara emellanåt.

Inga kommentarer: