onsdag 10 december 2014

Snälla påpekanden

I flera veckor har detta gått och gnagt i mig så nu gjorde jag något åt det.
I vårt hus fast i en annan port är det en markis utdragen. Tror att de som bor där har den som tak för att de röker fast jag hoppas att de bara inte tänker..
Saken är den, att för några år sedan rasade en annan markis ned då den var utdragen och det var värsta stormen. Lyckligtvis gick allt bra och ingen blev skadad.
Den här markisen hänger ovanför förskolan vilket gör mig skakis.
Så idag satte jag upp en lapp, en snäll lapp i mitt tycke, men det finns alldeles säkert någon som kommer ta illa upp.
Får väl se om den dras in..
Förstår bara inte vad man tänker med, det är inte direkt väder för att den ska vara utfälld och fattar man inte att den blir förstörd??

Riktigt skitväder idag, blåser från alla håll.
Så trist, jag vill ha snö nu.

Achivement top med snygg rygg,
från HoL.

Inga kommentarer: