söndag 14 december 2014

Sicken skitdag!!

Vissa dagar vill jag ha en stor "delete" knapp för.
Har bara varit arg idag och så kolossalt otålig, inget tålamod överhuvudtaget.
Natten var skitjobbig då Alexios krånglade och så är det så klassiskt, att när man väl somnat då är det dags för nästa lilla krabat att vakna.

Som vanligt när det blir för mycket så gråter jag en skvätt, det är skönt och är min ventil som behöver luftas emellanåt.
Som tur var blev eftermiddagen och kvällen bättre och jag hoppas det blir en lugn natt då vi alla får sova relativt ostört.
Ser fram emot julledigheten då vi kan hjälpas åt mer och kanske få till några sovmorgnar.
Mitt behov av sömn gör sig påmind BIG TIME!!

Igår var det iallafall en bra dag så helgen har inte varit allt igenom jävlig. :-)
Jag och Georgia åkte över till Pia då jag hade Lolaplagg som hon skulle prova.
En sån mysig dag, som vi alltid har och timmarna flyger fram.
När jag kom hem var yaya hos oss och hon hade med sig sina julburkar med en massa gott i så nu tror jag inte vi behöver handla nåt godis alls. Lovely!!
Ny vecka på ingång och det blir till att småfixa med julklappar och annat som vi ska ha till juldagarna.

Bjuder på gårdagens outfitbild. Mitt sura fejs idag vill ni inte se även om jag var klädd i Lola som brukar få mitt humör på bättre tankar. :-)


Make a wish dress m lång ärm i
grått och Sally shawl i powder från
HoL

Pias fining -Matilda ♥

Inga kommentarer: