måndag 7 juli 2014

Sol & varmt

ldag är det så varmt idag så vi pustar mest, jag och barnen. Tror det är tur att jag stannar hemma med Georgia detta år och åker till Grekland nästa istället. Tror varken jag eller hon har någon behållning av 40+ minst.
Svettas ju som en gris av 27 grader i skuggan... ☺
Vi har tagit en promenad till affären på förmiddagen så Alexios fick sparka på sin sparkcykel och sen var vi ute på vår gård tills det blev för varmt så vi gick in för att äta lunch och fika och slappade sen inne.
Georgia har svårt att koppla av i värmen märker jag, och har bara sovit korta stunder.
Lite svårt att underhålla en fyraåring här på hemmaplan när man har en liten också, men jag gör så gott jag kan. Blir roligare när vi är på Koster där vi kan gå till vattnet och bada och kasta snäckor.
Att åka iväg till någon strand nu med bebis, njaaaa det står inte på min lista just nu.
Dessutom känner jag mig risig sen några dagar tillbaka, Alexios drog hem några bacillusker den sista veckan på förskolan.
Så idag blir det ingen outfit bild då jag känner mig svettig, ofräsch och med en riktigt dålig hairday.

Inga kommentarer: