tisdag 1 juli 2014

Galen Loladag

För någon vecka sedan kom det en blänkare från HoL, att den 1 juli, idag alltså skulle något släppas som många önskat sig. Många var vi som trodde på den populära haremsbyxan "Eastern pants" och visst var det byxorna!
I sex härliga färger. Wet Stone, Blush, Soft Olive Honey Comb, Dark grey, Seashell och Dark petrol.

Då brakar hela sidan och vi "vanliga" webshopskunder fick inte en chans att beställa några utan sidan stod bara och tuggade och det gick bara att beställa via säljarna.
Efterom jag själv tagit uppehåll lyckades jag via en säljarkollega få tag på ett par i färgen petrol och av en slump nu ett par gråa då jag gick in och det fanns ett par som någon säljare säkert tagit bort då en kund ångrat sig. Vilken tur för mig!
Fast när det knasar så här, tror jag det inte förrens de ligger i brevlådan, även om orderbekräftelsen har kommit. ☺

För en stund sedan kom det ett meddelande från HoL där de vill försöka gottgöra för de kunder som blev utan.
Tycker Lola är fantastiska, de försöker verkligen göra allt de kan för sina kunder!




Alla bilder är lånade från houseoflola.se

Inga kommentarer: