torsdag 7 februari 2013

Nu går det undan...


Hinner inte med någonting och framförallt inte med bloggen, fast jag vill ändra och fixa och tänker på den nästan jämt. :)

Vad har hänt sen sist då?, ja jag har ju sagt upp mig från jobbet och har min sista dag nästa fredag den 15:e. Känns fantastiskt skönt, men samtidigt läskigt. Nu lämnar man en "trygghetszon" där man vet det mesta och vet vad man ska göra hela dagarna. Men det är väl just det jag tröttnat på. Ingen förnyelse av någonting och det känns så trist och oinspirerande.
Nytt jobb har jag iallafall fått och börjar den 25:e februari. Nu på ett Shared Service Center och kommer jobba mer med system och dokumentation av leverantörsreskontran. Ska även ha en del kontakt med Indien. Hua. ;)
Det känns spännande, utvecklande, kul och samtidigt läskigt. Men som med det mesta jag tar för mig brukar det gå relativt bra så jag håller tummarna för det även nu.

Sen har jag ju även äntligen börjat som säljare för mitt absoluta favorit märke House of Lola.
Hade ju tänkt börja redan förra året vid den här tiden, men det bidde inte så. Men nu är jag alltså igång och det är såå kul!
Var på en fantastisk kick off i januari och se den urfina vårkollektionen och framförallt träffa skaparna, Lottis och Anna, två helt underbara tjejer med så myckt vilja, skapande och jävlaranamma så man baxnar. Så coola!!

Som sagt, bloggen ska få sig en förändring och jag inbillar mig att jag kommer få mer lust (och tid) när jag byter jobb. Ha ha ha. Tror ni på det?.

Kämpar även vidare med mitt viktväkteri och har hittills lyckats gå ner 3,7 kg sen starten i början av januari. Riktigt kul även om det så klart kan komma ett bakslag från en vecka till en annan. Men bara det går åt rätt håll så är jag så nöjd så.

Efter jobbet i morgon ska jag hämta ut en paket med lite roliga smågrejer till hemmet och så blir det nog ett besök hos Karin på Ombonat.

Fredag i morgon! Woop Woop


Inga kommentarer: