onsdag 20 februari 2013

Halva veckan gått..


Varför är det så att när man är ledig, att tiden rusar iväg?
Redan onsdag eftermiddag och jag har inte gjort hälften av vad jag borde. Fast det är ganska skönt och nyttigt, att inte alltid ligga på maxpuls och stressa.

Igår kväll var jag hos Louise som agerade värdinna för en HoL visning, kul och det blev en del beställningar,vilket är ännu roligare.  :)

Kl 10 idag var jag hos min frissa som såg bra förvånad ut när jag dök upp, det visade sig att hon bokat in mig den 20:e mars istället för idag. Men tack och lov gick det att ordna till. Behövde bara vänta en timme och medans satt jag på fiket Caffé Mezzo och åt "gofrulle" medans jag väntade på min tur. Kul att lyssna på grekerna som beklagade sig. Lite roligt när man förstår en del, men de har ingen aning om att jag gör det. Hehe

Latte och en fralla med kalkon & ost i väntan på Jola


Inga kommentarer: