tisdag 12 februari 2013

Det måtte väl ta slut snart...


Alltså!! Nu är jag mer än lovligt förbannad över den här pesthärden som florerar runt. Igår var jag såå dålig, men härdade ut på jobbet för att sen krypa ner i soffan iförd min ziperall (som är asvarm) tjocka strumpor samt TVÅ filter, men frös så jag skakade. 20.00 värmde jag min vetekudde, tackade för mig och gick och la mig, läste en sida och somnade sen av ren utmattning eller överhettning, jag vet inte så noga. :) Sov iallafall som en stock och vaknade upp något piggare. Idag har det inte varit lika tungt och det känns lite bättre, thank god! Så jag hoppas på mirakel i morgon.

Förresten, i morgon är det bara 3 dagar kvar på jobbet. Har fått så många gulliga kommentar från kollegor som uppriktigt (hoppas jag) tycker det är tråkigt att jag försvinner och också över att det inte gått ut någon officiell info om det. Jag skojar då och säger, vem är jag, jag är väl ingen viktig.
Men nog känns det konstigt att inte lämna över till någon och ha ett "normalt" avslut. Tror inte det finns någon på plats på måndag utan det kommer nog dröja då det inte verkar vara nån vidare hög fokus på att hitta en ersättare. Jaja inte mitt problem!


Ku(k)ig bild från tjuvtittat.se

Några paket har gått åt till den här monsterförkylningen

Inga kommentarer: