söndag 10 februari 2013

Sjukstuga och fynd


Har haft ännu några dagar av sjukstuga här hos oss. Så trist!!
Nu är jag riktigt less på dessa baciller som bara börjar om hela tiden. Man hinner inte känna sig frisk förrens pang, here we go again.

Idag var iallafall Alexios feberfri så vi kunde åka till yaya som tar hand om honom under morgondagen.
Själv fryser jag och har värk i kroppen, så det blir väl några värktabletter och tidigt i säng.

Tänk att jag nu är inne på min sista vecka på jobbet. Känns konstigt, men välbehövligt. Så kommande vecka blir att göra klart de sista manualerna till min efterträdare (som ännu inte är på plats). Tycker lite synd om mina kollegor som kommer få några tuffa veckor framöver om det drar ut på tiden att hitta någon.
Men men, samtidigt är inte det mitt problem och världen stannar inte för det.

Titta vilken söt burk jag hittade på Ö&B idag. Ibland gör man riktiga fynd där, även om jag tokstör mig på deras töntiga reklamfilmer på tv. :)

Cornflakes burk från Ö&B 49 kr


Inga kommentarer: