måndag 21 januari 2013

Dags för en uppdatering

Hujeda mig vad tiden går och 40 år fyllda är jag och mår ganska så bra för det. :)

Blev firad med fina blommor, kort, pengar, presentkort, kläder, smycken och vin. Så jag ska absolut inte klaga. Ja om det inte vore för min egen rara lilla mamma som gratulerar sin dotter en dag senare med ursäkten " det har varit så mycket och jag har inte tittat i kalendern". Till saken hör, att lilla rara mamma är pensionär och har väl inte så där väldans mycket för sig då hon knappt kommer utanför dörren med sitt skraltiga ben. Men jag är inte bitter...bara lite, för nog svider det att man inte blir ihågkommen av sin egen mamma. Jag hade haft förståelse för om hon tappat minnet helt, men så är inte fallet. Himla tur att jag har andra runt omkring mig som bryr sig. Det är ju inte presenterna jag behöver ha, ett samtal eller ett kort räcker gott.
Nog om det och över till något roligare...

I lördags var jag på kick-off med en massa andra urtjusiga Lolisar. Jag har efter ca 3 år äntligen bestämt mig för att bli House of Lola säljare. Jag älskar ju deras kläder och har hela garderoben full...typ.
Vi fick se den nya vårkollektionen som var sååå fin. Ska verkligen bli superkul att få visa den på söndag för en gäng tjejer. Tummen upp för det!!!
Fick även träffa tjejerna som äger House of Lola och det kändes som man känner dem sedan länge. Vilka brudar!!

I går var jag hos Louise och firade hennes födelsedag och hade trevligt några timmar med god champagne, hembakat och kaffe. Å så fick jag gosa med Elias, 2,5 månad. Åååh mitt hjärta smälte, han var så fin! Nu vill jag ha en till bebis! :)

I morgon bär det av till Solna på en jobbintervju som låter riktigt kul. Hoppas det är lika bra som jag har fått för mig.


På väg till Skövde och kick-off. 8.06 - 20 gr..burr

Finfin champange en söndagseftermiddag!

En av alla fina blombuketter på min födelsedag.

Inga kommentarer: