onsdag 2 januari 2013

Nytt År, Nya Utmaningar...


God fortsättning, hoppas ert nyår varit bra. Vi åt gott och drack champagne vid tolvslaget. (Citronkladdkakan blev ruskigt god så jag lägger ut receptet någon dag).
Vi var ganska så imponerade av en liten kille som sov sig igenom hela fyrverkeriet och då i ett sovrum som ligger åt gården där de flesta "bomberna" var. :)

Så var det ett nytt år med en massa nya löften och utmaningar. Efter en höst & vinter full av ätande har jag nu gått med i Viktväktarna igen. Måste få lite tips och ordning och reda på mig själv. Var ju grymt nöjd 2004 när jag sist var med så jag vet ju att det funkar.
Känner mig tung i kroppen och varit så deppig på sista tiden så nu är det dags att rycka upp sig rejält och rensa kroppen från lite skit.

I dag kom ett paket med posten som innehöll några nya burkar av skönhet.
Till vänster, dag och nattkräm från Decléor, såå sköna och bra.
Till höger ,en handkräm från Crabtree & Evelyn. Luktar som mormors doftpåsar i linneskåpet.

I morgon blir det en tur till kontoret och se till att få lite saker gjorda.


Lite uppiggande produkter till badrumshyllan



Inga kommentarer: