tisdag 8 januari 2013

Födelsedagstankar

I idag är det sista dagen jag är 39 år.  Ja och fram till kl 14 i morgon, men jag fyller ändå 40 år i morgon och lämnar 30-åren!! Vad hände?? Har haft 10 fantastiska år som jag kommer minnas för evigt.
Träffade ju bl a min stora kärlek och lyckades bli gravid och få världens underbaraste son.

Minns när man var liten, då tyckte man ju att 40 var så gammalt. När man var 50 var man ju nära pensionen och det fanns väl ingen vettig människa som kunde ha kul då?? Haha, vilken tur att det inte är så och att man inte känner sig "gammal". Det är vad man gör det till tycker jag.
Någon mer rynka och några fler gråa hår  har dykt upp, men så är tidens gång och de gråa kan man alltid färga över. Rynkorna får nog vara kvar där de är.

För en herrens massa år sedan, när Mala och jag var ca 13-14 satt vi på Koster och spelande in en kassett.
Joru så gammal är man att man hann med kassett och LP:ns värld. Vi satt och spånade över våra liv och hur de skulle se ut. Vi kom fram till att vi nog båda hade både hus, familj och volvo vid typ 25. Hahaha
Som synd är finns inte kassetten kvar, den försvann eller kastades, hade så gärna velat höra den igen.


Jag hoppas att nästkommande 10 år blir lika bra som de som passerat.
Grattis till mig i förskott. :)




Tror jag är ungefär i Alexios ålder här.

1 kommentar:

dianasdrömmar sa...

Grattis J, tänk vad tiden går hua, men vi är fortfarande unga får nog påminna oss om det och ta en rivarbåsrunda ;) kramar Diana