fredag 4 januari 2013

Nya stövlar


Ibland har man sån himla tur. Ni kunde ju läsa härom dagen att jag inte brukar hitta något på rean direkt.
Men ibland gör jag ju det. Som dessa alldeles underbara Wera stövlar från Åhléns som jag kikat på länge.
Tyckte att 1299 kr var mycket just då i och med julklappsköp och annat. Annars är det ju inte farligt för ett par skinnstövlar. Ni förstår väl lyckan när man hittar dem på rea för 699 kr!!
Det kallar jag fynd!

Jobbar hemma idag och får en del gjort, lugnt och skönt om inte annat då alla på kontoret ska rycka i en och ha hjälp. Nu får de ringa eller maila.

Är inne på min andra viktväktardag, tidigt att säga nåt resultat, men det känns i varje fall väldigt skönt att ha kommit igång. Lite pyssel i början innan man hittar allt man ska fylla i på deras hemsida.
Tidigare har jag gått på möten, men tänkte att jag skulle prova online den här gången.
Än så länge, tummen upp!

D-man sitter på planet till Orlando och jag är alltid nervös innan han landar vilket blir sent i natt.
Hab blir borta en vecka så det blir en körig nästa vecka då vi har årsbokslut och det säkerligen kommer bli sena kvällar. Sån himla tur att yaya finns nära.


Wera stövel från Åhléns
 

Inga kommentarer: