lördag 8 december 2012

Lolafrälst


Är så oerhört frälst i House of Lolas kläder och nu har jag även skrivit på avtal om att börja sälja plaggen till nästa år. Ska bli så kul!!

Igår hade jag min bruna "Sky is the limit dress". Så mysig!


Myskläder att vara fin i..




Försökte se om jag fått några nya rynkor oxå, fyller ju faktiskt 40 snart så nu ska det väl börja gå utför kan jag tänka. :)
 D-man som är diplomatisk och vet hur han ska säga för att göra mig glad sa...nää du har inte fått några nya, de du har har du haft länge...ha ha ha



3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygging där!!

Kramar Pia

Anonym sa...

Vad kul att du blir återförsäljare nästa år. Jag väntar på en beställning jag gjort på nätet. Har också spanat in ett par byxor som kommer åter i sortimentet i februari. Nu vet jag kan beställa av:)) Kuligt!!

Kramar Pia

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Ja, klart du ska handla av mig. Jag återkommer när förhandstitten hos mig sker!

Kram