fredag 28 december 2012

28:e december

Om bara några dagar är 2012 slut. Helt galet vad fort året har gått. Snart fyller jag dessutom 40 år!.
Vet inte vad jag ska tycka om det. Har ingen direkt åldersnoja, mest förundrad över vart tiden tar vägen, det var ju igår jag fyllde 30. ;)
Mycket har iallafall hänt på dessa tio år och jag hoppas att kommande år får vara lika fina och att mina nära och kära får må bra.
Hoppas ni har haft och har en fin julvecka. Alexios var i sitt esse på julafton och var så nöjd över att tomten kom med en passa paket till honom. Jag kan säga som så, att han har kläder och leksaker för hela nästa år.

I dag har vi vågat hos ut en sväng. Var till Ö&B och handlade tråkiga rengöringsgrejer, fast till ett roligare pris än i matvarubutiken och sen åkte vi till Bromma Blocks. Kan inte påstå att jag handlade några direkta reagrejor. Som alltid lyckas jag hitta saker som är på ordinarie pris. Sen orkar jag inte riktigt springa mig slut och leta bara för att fynda billigt. Väntar nog några dagar till, tills den värsta hysterin lagt sig och det som finns kvar finns kvar och då kan jag köpa det..kanske. :)

Spanar just nu runt efter en ny klocka som jag ska önska mig i födelsedagspresent. Har sett några riktigt snygga Michael Kors och Fossil klockor. Vilken tur att D-man åker till USA snart. He he

Njuter av lugnet och att få göra lite som man vill när vår plutt bor hos sin thia och thios några dagar.
Men i morgon får han allt komma hem, det är så tyst hemma.

Ha en skön fredagskväll!


Skål på er



Inga kommentarer: