onsdag 19 december 2012

Influensan från hell..

Fy vad jag mått dåligt, i lördags em började jag känna av halsen och sen eskelerade allt i en faslig fart.
Det var länge sedan jag var så sjuk och då blir allt så mycket större på nåt vis, det är ju tur att vi glömmer bort hur jobbigt det är att må piss.
Idag är första dagen jag känner mig bättre och fått behålla mat och varit sugen på kaffe, det är väl ett sunt friskhetstecken så säg?!.
Sen får man väl vara förbaskat glad över att det kom när det kom och inte nu till helgen.
Dock fick jag ju ingenting gjort förra helgen som jag tänkt och ligger efter en hel massa. Inte ens några julkort är skickade än..Men men.
Ska försöka mig på några ärenden i morgon och se om jag kan få något gjort.

Innan jag blev sjuk, på fredagen var jag ju och träffade min fd kollega Ulrika, vi var på Clarion Sign Hotel och drack drinkar och åt en god middag. Mycket trevligt, skulle kanske ha druckit mer sprit så hade bascilluskerna kanske inte varit lika intensiva. :)
Vi pratade bl a jobb och det verkar kanske som de kan bli nåt där hon jobbar. Håller alla tummar för då har jag snart ett nytt jobb på g.

Idag gjorde vi pepparkakshuset klart också. Blev riktigt nöjd för att vara första gångare så där.


Hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara...

Inga kommentarer: