fredag 2 november 2012

New shoes


Hejhej, idag har det varit en bätte dag än gårdagen. Som tur är går min ilska ganska fort över, just idag var jag faktiskt på riktigt dåligt humör när jag vaknade, men det gick tack och lov över rätt snabbt. Kanske för att jag kom iväg hyfsat tidigt och det inte var någon som helst kö till jobbet. *fniss*
Fick en del gjort idag och sen åkte jag till Vällingby och letade skor.
När man vet vad man är ute efter blir man galen när man inte hittar det.
Det finns så mycket märkliga skor så man blir helt häpen. Antingen är det superhöga klackar som ingen eller åtminstone väldigt få kan gå normalt i eller så är de helt platta eller så tar vi och sätter på oss platåsulor igen. *suck*
Hittade till slut ett par stövletter liknade dem jag köpte förra året och som nu börjar bli  lite väl slitna efter att ha använt dem i princip jämt under föregående höst/vinter.

Tidigare i veckan köpte jag även ny hudkräm från Estelle & Thild. Något billigare än Decléor som jag kört med en tid. Hoppas den här är lika bra. Någon som testat?

Nu börjar fredagsmyset! YES!!





Inga kommentarer: