fredag 16 november 2012

Äntligen helg!!


Gick från jobbet med lätta steg vid 12.30 i idag. Så skönt med fredag efter en tuff vecka.
Åkte hem, åt lite lunch och tog sen en promenad till tandhygienisten som var hemskt trevlig, men pratade till mig som om jag vore 5 år ungefär.
Något fattigare i plånboken, men fräschare i munnen så det är ju alltid något.

Idag var det vernissage på förskolan och oj vad de fixat fint och pysslat.
Alexios visade stolt upp sina teckningar i form av ett träd och ekorre.
Vi drack välkomstdrink och åt popcorn och minglade runt.
Bjöds även på en fantastiskt god palsternackssoppa som Marie i köket slängt ihop.

Nu är det mys i soffan, blir nog en tidig kväll för jag känner mig helt färdig.
Filar lite på min inköpslista inför träffen med Louise i morgon.
Ser fram emot en heldag på stan utan några egentliga måsten, utan skrota runt och kika på lite vad man vill.
Återkommer med mina inköp i morgon. :)

Ha en skön fredagskväll!





Inga kommentarer: