onsdag 22 augusti 2012

Regn regn regn

Det är sååå tråkigt väder ute. Bara grått grått och regn hela tiden.
Har huvudvärk varenda dag, väderkänslig som jag är.
Dessutom en härlig värk i rygg och axlar till råga på allt, men med lite Aloe Vera Heat Lotion har det släppt lite i allafall.

Svårt att klä sig sådana här dagar, det är varmt och fuktigt ute och iskallt på kontoret.
Vägrar sätta på mig jeans, bär väldigt sällan jeans på sommarn då jag boar i dem resten av året.
Kan på min höjd sträcka mig till andra byxor, annars är det kjol eller klänning som gäller. :)


Suddig "på språng bild" i morse.
Kjol och jacka/kofta från House of Lola
Converse favoriterna
Blus Vero Moda och väska Wera från Åhléns
Första inskolningsdagen för Alexios på nya förskolan idag. Igår var jag på informationsträff och fick med mig ett helt kompendie med information. En sån otrolig skillnad på den här förskolan och mot den vi haft, mer ordning och reda och en enorm fokus på barnen som det ju ska vara.
D-man har tagit passet i dag och gör även i morgon. Det hade gått bra idag, A har ju "vanan" inne redan.
Nu är det nytt för att det varit långt sommaruppehåll och nya ansikten och miljöer.
Men vi tror det blir kanon det här.

Försöker titta på Dallas men vet inte vad jag ska tycka, är det verkligen så kul efter alla år med en fortsättning?. Vissa saker ska nog avslutas när de är på topp.


Inga kommentarer: