fredag 24 augusti 2012

Helg

Skönt med helg igen.
Känns  som den här veckan har varit jättelång, mycket nytt för Alexios och för oss också.
Avlöste D-man på förskolan lagom till sovstunden och A lyckades sova ca 10 min, det är inte lätt för alla nya barn att koppla av bland en massa andra barn, kommer ju ihåg hur det var för oss i fjol, man tänkte att det här går bara inte. Men efter en ca 3 dagar sisådär sover de flesta av ren utmattning. :)
En av de nya tjejerna vägrade sova idag och efter en halvtimme gav mamman upp, det gjorde vi med så det var en trött kille som somnade av ren utmattning framför "Bjau" (Tom & Jerry) kl 16. Sov en timme och jag tänkte att nu blir inte roligt när det väl gäller, men inte då. Somnade fort ikväll.
Det märks på honom att han tycker det är kul att det händer lite nya saker.
Rutiner är inte helt fel. :)

I morgon bitti ska jag iväg och spinna med Mala för första gången på ca 3 år. Hujeda mig, hur ska detta gå, kommer jag kunna gå efteråt eller falla ihop av ren utmattning??...
Fortsättning följer..

Spinning that wheel for me please... ;)


Inga kommentarer: