fredag 10 augusti 2012

Fredag och shopping


Efter en halvdag på jobbet, åkte jag äntligen iväg till InredningsCompaniet i Upplands Väsby.
Urmysig butik med varor från Bruka Design, Greengate, Ib Laursen, Pappelina m fl.
Ett rent nöje att botanisera i såna här affärer och när ägaren Lotta själv är i butiken och man får känslan av att man redan "känner" henne gör att jag kommer återkomma. Hemtrevligt och massor av saker man vill ha i sitt hem.

Kom därifrån med en underbar kofta, två doftpåsar och två lattemuggar från Greengate. Äntligen är jag ägare av dessa. Jag har funderat så länge på vilka jag ska ha, och börjar med dessa två, så får jag se vilka det blir nästa gång, om det blir samma mönster eller några andra ur deras serie.


Lattemugg från GreenGate, Camille,



Blyertsgrå kofta från Repeat

Nu är det semester igen, så skönt, firar det med ett glas rött framför datorn, min fredagsavkoppling. :)

Inga kommentarer: