fredag 31 augusti 2012

Fredag

Lång vecka med hemska baciller har det varit. Hoppas så att helgen och nästa vecka blir piggare för min del.
 Trots mitt låga "mood" som jag är i har jag ändå den där sköna fredagskänslan i kroppen.   
Hoppas få en del gjort i helgen, bl a sortera bort sommarkläder och skor, det kommer säkert en värmetopp i september, men då får vi väl ta fram några saker igen.

Alexios är pigg som en mört i varje fall och skuttade glatt in på dagis, skuttade även i varenda vattenpöl på den inte ens 50 meter långa promenaden vi har nu.
Jag var ju duktig och tog mina nya stövlar och kunde ha gått i varenda pöl, men gjorde det inte, medans lilleman så klart så gå i varenda en, vinglandes med ett paraply, stampa lite och fnissa förtjust.
I gympaskor!! *suck*
Där fick jag, jag får skylla mig själv, jag vet. De andra stövlarna är kvar på gamla dagiset och jag har inte orkat hämta dem ännu. Kanske någon annan som lagt beslag på dem iofs.
Raka vägen in och byta strumpor fick mamman göra innan det var dags att vinka av sin son.

Nu ligger jag i soffan, med magont..lite te kanske vore bra.
En te tack, hallåååå, hallååå
Ja just det, jag är ju ensam hemma. :)




Inga kommentarer: