söndag 22 februari 2015

Tjejträff & mello


ördagskvällen avslutades hemma hos Mala. Vilken trevlig kväll!!

Var lite osäker på om det bara var jag eller fler som skulle komma så jag klädde mig lagom snyggt och bekvämt för en lugn kväll borta.
Precis när jag kom gåendes in på hennes gata kommer det ut en tjej från en bil och vi börjar gå samma väg så jag frågade, åh ska du också till M? Ja sa hon och skrattade och vi skrattade sen gott åt att vi inte kom i våra one piece overaller eller nåt, iofs hade väl inte det varit hela världen heller.
Vi fick goda tilltugg och mousserande och pratade och hade så himla trevligt.
Kvällens rätt bestod av lax, broccoliröra med fänkål och en god fräsch sås. Såå gott!!
Till efterrätt kaffe och "min" favorit som jag gör när jag har idetorka. Vit smält choklad blandad med yoghurt och så varma bär över det. Mumma!!
Mellon var väl sådär, som vanligt undrar man hur vissa ens kommit med i tävlingen. ☺
Efter dessa trevliga timmar tog jag en taxi hem och möttes av ett sovande gäng.
Tack Mala, det här gör vi om snart!! ❤


Anniversery dress från HoL.
Klocka fr Gant och armband Snö
 

Vår hyllning till Petter hahaha




Inga kommentarer: