torsdag 12 februari 2015

Hårpepptips

Efter graviditet då håret, i allfall mitt blivit superfint är det nu efter ex antal månader av amning inte i lika bra kondition.
Köpte denna trotjänare från Kérastase  förra helgen hos Bellbox.
Den är superbra, dyr, men värd varenda krona. Och en inpackning som hängt med sen tonåren då jag gick hos Inger på "Salongen" hemma i Täby.
Håret känns som på nytt så jag ska boosta det nu några gånger så det blir fint till våren. Måste slänga i en färg och borde verkligen klippa mig, men får ta det i mars. Klippte till luggen åtminstone, då jag lärt mig knepet som funkar på mig och som Jola, min frissa "godkänt".

Det här är Kérastase Nutritive Masquintense;
Intensivt närande inpackning som stärker på djupet och reparerar tunt och mycket torrt och känsligt hår utan att tynga. Håret blir fylligt, smidigt och lätt att reda ut och förser det torra håret med näring från rot till topp.





Inga kommentarer: