onsdag 25 februari 2015

Marknadsföra sig själv

I förmiddags körde jag och lämnade Georgia hos yaya och tog sen t-banan in till stan för en jobbintervju. Fantatiskt vårväder idag och som vanligt var jag ute i god tid så jag slank in i några butiker innan jag skulle vara på plats.
Intervjun gick bra, tycker åtminstone jag hehe, men det är svårt att marknadsföra sig själv. Att inte pladdra iväg alltför mycket och försöka ha en sammansatt tråd.Dock väldigt nyttigt. Lyckades nog förmedla vem jag är och vad jag vill så nu är det bara att vänta och se om bolaget vill träffa mig för ett nästa steg.

Åkte sen och hämtade lillfia och sen Alexios. Har haft en jobbig huvudvärk sen intervjun var över så det var säkert en massa spänningar som släppte. 😊

Blingoklänning med Uncle long kofta från HoL
samt Feather you halsband oxå HoL och skinnstövlar från
Tamaris blev en snygg och skön outfit för dagens "mission".



Inga kommentarer: