lördag 4 oktober 2014

UnderbaraBarn mässan

Vi åkte till thia och thios idag allihopa, så bra när de bor nära mässan i Älvsjö och man slipper krångla in bilen in i kaoset där.
Jag, Alexios, Georgia och Thia tog en promenad ner till mässan och gick och kikade bland montrarna.
Detta är fjärde året för mig att besöka mässan, men fick känslan av att det var mindre montrar med roliga saker. Väldigt mycket kläder t ex och mindre av leksaker.
Dock hittade vi några roliga saker till Alexios och tog en fika som var hutlös dyr!!
Mitt "mission" för dagen, var att besöka House of Lola montern. Hittade en fin svart kjol till mig och några plagg till andra Lolafreaks som hört av sig och bett mig handla.


Det här är barnvarianten av Paradise skirt i grått, jag har köpt den i svart i vuxenstorlek, sååå fin!!

Innan vi drog i väg idag passade jag på och tog en Dagens outfitbild när svärfar var i vardagsrummet med Georgia. :)

Gråa baggyjeans från Blingo, just a singlet linne i champagne HoL, blus KappAhl, grå Sally Sjal och converse på fötterna

Inga kommentarer: