torsdag 23 oktober 2014

Klara färdiga...kryp

Georgia har börjat krypa. Inte så fort, men hon tar sig fram en liten bit och man riktigt ser lyckan i hennes ögon. Så nu är det "slut på friden" :-) Hon och brorsan sin är väldigt lika i utvecklingen.

Idag var vi iväg till Kista och lunchade med min förra kollega Ulrika. Kul att ses och bli uppdaterad. Även om det är över 1,5 år sen jag slutade känns det verkligen som jag bara är borta ett tag och ska tillbaka dit efter mammaledigheten. Vilken tur att det inte är så..hahaha
Ulrika hade en present med sig från Marlene. En jättesöt mössa till Georgia.
Tanken var att jag skulle fixa några ärenden i Kista Galleria, men eftersom lillfia var trött och kinkig åkte vi hem och jag drack mitt kaffe hemma som jag var i stort behov av. 

Sen var det ju plötsligt dags att hämta Alexios. Så där, så gick även den dagen!!

Sötaste mössan låg i paketet.

Dagens outfit; Grå MaW skirt och brun Collar Cardie HoL,
grå strumpbyxor och bruna snörkängor fr Go West.



Inga kommentarer: