torsdag 2 oktober 2014

Separationsångest och diverse annat

Lillfia har separationsångest så det skriker om det, hon blir så ledsen när jag försvinner ur hennes synfält och väääldigt glad när jag dyker upp igen. :-)
Tänder på g, problem med magen och snorig som bara den så det är inte hennes bästa vecka om man säger så.
Själv är jag trött och orkeslös. Kom ihåg med Alexios att det var samma känsla när han var 6-7 månader. Som om kroppen protesterar och bara vill sova.
Vet ju att det går över, men det är hemskt jobbigt när man är mitt i det.

Dopet i söndags gick iallafall galant. Georgia var såå duktig och glad mest hela tiden, likaså Alexios och jag tror att alla gästerna var lika nöjda och glada som vi. En underbar dag blev det!!
Bilderna kommer upp vilken dag som helst. :-)

I morgon är det fredag igen och UnderbaraBarn mässan startar. Tror jag går dit på lördag. Brukar vara mysigt och man hittar alltid nåt kul att handla.
Så klart måste jag gå förbi House of Lola montern också.
Dålig uppdatering med HoL bilder, men jag känner mig inte riktigt bekväm med att stå och fota nu när svärfar bor hos oss och smyger runt i lägenheten. Hahaha
Till helgen och i nästa vecka får han bo hos sin dotter så jag kan jag återgå till mina vardagsbestyr... ;-)
Provade att beställa ifrån Bonaparte idag. De har ju faktiskt en massa fint så det blir spännande. Hittade bl a en dunkappa för nedsatt pris som jag hoppas blir bra.
Älskar att göra fynd.
Nu dags att nanna några timmar innan fröken ska ha mat.
Introduceringen av gröt går sådär, välling likaså. Jaja det kommer väl. Är hon dessutom lite krasslig nu är det bara närhet som gäller.
I

Sova nära nära



Veckans väder har varit underbart och så vackert med alla färger.
Hösten är här!

Inga kommentarer: