söndag 6 maj 2012

Städdag och Lola-visning

Förmiddagen gick åt att städa och få fint på vår innergård, ta fram sommarmöbler och grillar.
Träffade många trevliga grannar, vi har fått en hel del nya på kort tid och med små barn vilket är jättekul. Känns som Alexios kommer kunna få många nya kompisar på hemmaplan. 

Efter korv och drickapaus gick jag hem och gjorde mig i ordning medans D-man var kvar med en sovandes liten kille.
Kl 14 kom Eva, säljare från House of Lola med och 5 köpsugna tjejer på besök.
Hade några mycket trevliga timmar och som värdinnegåva fick jag en fin kofta samt köpte en snygg kavaj/jacka som jag tittat på tidigare.
Kanske känns trist med svart, men det är en sån bra färg som man kan ha till allt även på sommaren.

Snygg kavaj/jacka med krage som kan fällas upp.

Användbar kofta som blev min, helt gratis. TACK LOLA och Eva för en trevlig stund.

Inga kommentarer: