torsdag 24 maj 2012

Bad day...

Dagen började inget bra idag, Alexios har den senaste veckan vaknat runt kl 5 varenda morgon och nu börjar det tära på mig. Dessutom har han varit gnällig och riktigt förkyld den här veckan så han är hos sin favvis yaya som skämmer bort honom.
Sån himla tur att vi har henne som gör allt för sitt barnbarn och rycker in och hjälper oss.
Efter en apjobbig morgon som tog så lång tid för Alexios rycker i mig och ska vara i famnen hela tiden bröt jag mer eller mindre ihop och grät en skvätt i bilen på väg mot Yaya.
Efteråt kändes det så klart inte så farligt, men när man är mitt i något som bara känns oöverstigligt tar  tålamodet slut och bägaren blir så där totalkaosfull.

Väl på jobbet gick det bra och jag fick en del gjort, hade först tänkt jobba i morgon, brukar ibland rycka in på fredagar fast jag är föräldraledig men efter den här veckan är det stopp.
Ska pyssla hemma och få lite saker gjorda.
Bl a ska jag till Karin på Ombonat och beställa vårt soffbord....tjohoo.


Inga kommentarer: