onsdag 8 juni 2011

Regntunga skyar & gubbjävlar

Shit vilket jobbigt väder, huvud och kropp värker. Åskan hänger verkligen i luften, men inte blir det nån smäll inte, iallafall inte här hos oss. Regnet kommer i spridda skurar, vi hann precis iväg till Coop med bilen och hem igen utan att bli dyngsura.
Blir så fantastiskt j..la irro över gubbar i trafiken. När jag svängde ut från vår infart hade jag en bil från höger sida en BRA bit bort. Vi har 50 km på denna väg och jag hann gott och väl upp i det, men gubbjäveln gasar på och för att visa sitt missnöje över att jag svängde ut är han bara tvungen att köra om mig precis framför ett övergångsställe. Hur faaan är man funtad då?? har man så in i helvete bråttom eller VAD är problemet.
 Han skulle inte heller speciellt långt och då undrar man verkligen vad som är fel i huvudet på vissa människor. Hade god lust att följa efter honom och fråga.
Jag pekade iallafall finger åt honom, det kändes bra!
Så, det var dagens utbrott, kommer det ingen åska får jag ha ett själv... :))

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Hahaha, you go girl! Gissa varför jag knappt vågar mig ut bland dessa dårar! Lika illa är det med yrkesförare, varför hålla på liksom! Tycker det var bra att du lackade ur, du gjorde ju inget fel. Kram!

Anonym sa...

Heja Jessan :) /E