tisdag 21 juni 2011

En skitnatt kommer sällan ensam..

Efter en natt med bråkigt vaket barn är jag så trött så ögonen går i kors. Blir på min allra härligaste humör oxå. I morse kl 05.50 när Alexios prompt ville upp hade jag god lust att sätta ut en annons på blocket. Grrr

Försökte sova när han sen äntligen somnade vid 8.30, men se det gick inte.
Har ingen ork till nånting. Borde packa och städa, men går mest omkring och muttrar, men vi lyckades ta oss ut en sväng i detta hääärliga sommarväder. Sol,regn sol, regn. Lovely!
Gick till lekparken så A fick gunga. Han är åtminstone på bra humör idag!
Men jag börjar tina upp efter typ 20 koppar kaffe så det kanske blir bra ändå.

Min lilla farbror..

3 kommentarer:

Litenkram sa...

Gumman, ska vi anlita en barnflicka som får ta våra Guldklimpar när de är sådär knöliga medan vi tar en cappuchino och babblar strunt? Låter inte det som en bra lösning? ;) Hih:) Hoppas det känns bättre idag! Kramis!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Jaaaaaaaaaaa det tycker jag låter som en alldeles strålande idé. Eller varför inte lite rosé..eller både ock.. *fniss*
Idag är det en bättre dag.
KRAM

Anonym sa...

Sötaste stökiga lilla ungen :)

kram P