måndag 13 juni 2011

Dagarna går..

Vilken helg, verkligen utlandsvärme, så fantastiskt härligt att få ha såna här dagar när man är mammaledig!
I fredags var D-man ledig så vi var iväg och shoppade skor hos mysiga Maria på Fabolous Shoes. Jag fick mig ett par fina träskor och D-man ett par snygga jobbskor.

Även om vädret varit underbart måste man göra lite "nyttiga" saker också, som att städa under badkaret, har dragit mig för det såå länge men nu gick det inte längre. Så skönt att det är fixat nu.

I lördags var vi med lillprinsen till sin thia, D-man och jag tänkte provköra några bilar, men det var stängt pga av pingsthelgen. Tyypiskt, men vi åkte in till stan istället och fikade på kofi på Birger Jarlsgatan. Så härligt att få sitta och glo på folk. Vi såg Ola Conny och Morgan som satt och åt på Friday´s. Haha de såg preeecis ut
som i Ullaredsserien.

Igår var det tänkt att vi skulle hinna med saker, men en grinig och klängig liten man gjorde att det blev ändrade planer.
Tänk att han alltid ska vara grinig när jag sovit som minst och har ännu mindre tålamod...bhaaa
Varför blir det alltid så?!!

Idag är det iallafall en mycket bättre dag och vi fick sova nästan hela natten. Har varit ute en sväng, men tycker det blåser nåt fasligt. Markisen på balkongen verkar vilja fara all världens väg.. :))


Söt sommarsko som nu är min..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ursnygga träskor! Gillar också dessa skarpt:) Hasbeens?
/Cia

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Nix inte Hasbeens, dessa är från Moheda.
De är übersköna! hade glömt hur det är att ha en träsko på foten. :)