måndag 7 juni 2010

Helgen

I lördags kom Ullis och familjen förbi på en fika och titt på prinsen. Fick så fina sommarkläder till Alexios så han kommer vara den snyggaste bebisen i stan.. (eller på Koster) =))
Anton hade även med sig sin oanvända Nalle Puh björn som han ville att Alexios skulle ha. Sötnosen.
Han hade även sagt till sin mamma på morgonen, att D-man är så cool. Han är stormförtjust i D-man och är som ett plåster på honom..hahaha

Senare på kvällen kom Antonia och Stamme då iallafall Antonia hade abstines efter fisen.
Efter en sen kväll stupade jag i säng och sov ganska så bra. Känns som jag sakta sakta börjar hinna i kapp med mina sömntimmar även om jag är uppe två ggr och matar.

Igår tog vi det lugnt och gick på en promenad i det fina vädret.
Dagarna går verkligen kanonfort och består i princip av:
Ge skrutten mat, byta blöja, sovstund och sen börjar det om.
Däremellan försöker jag hinna med att dricka kaffe, klä på mig och få lite annat gjort.

Kunde äntligen göra iordning mina fötter igår oxå, nu när jag når ner och inte behöver känna mig som en flodhäst. De blev så sommarfina..

Idag har jag tagit det lugnt på morgonen. Skrutten sover, och vid 14-tiden ska jag vara hos Mala och få fika. Vi ska fira Abbes födelsedag. Hoppas att han blir glad för sin present. En vattenpistol.
Han är visst avis på Tildas så nu får han sig en egen. =)

Nu ska jag ta en dusch medans skrutten sover. Måste passa på när tillfälle ges.

Inga kommentarer: