tisdag 22 juni 2010

Dagarna går så fort

fast man inte gör så mycket annat än ammar och byter blöjor. =))
Idag var vi på besök hos gulliga Jeanette på BVC och fick svar på en del frågor. Skönt.
Ska börja med minifom och se om magen blir lite lugnare på plutten. Idag har han varit jättekrånglig, började redan i gårkväll och har sen fortsatt hela dagen fram till eftermiddagen då han åt och sen somnade som en stock.
Tror det kan vara löken jag åt igår så nu får man börja köra lite listor över vad man äter och se om det hjälper.
Svärmor tror tyvärr att han är sjuk men Jeanette konstaterade att han är jättepigg, bajs och annat ser jättebra ut så det är ju skönt (vilket jag iofs redan trodde) men det är svårt när det kommer råd från höger och vänster. Får helt enkelt börja lita på min och D-man känsla så blir det så bra så. =))

Just nu sover han och det på första försöket, igår vaknade han upp flera ggr och till slut blir man nästan gråtfärdig för man kan inte ens resa sig från soffan.
Det tar verkligen tid att lära känna sin lille krabat.

I morgon ska jag ta en promenad till Spånga om vädret tillåter. Stod på apoteket i Kista innan BVC mötet men det gick ju inget vidare. Det var bara 10 nr före men det kändes som hundra så jag gav upp. Hoppas det är mindre folk och krångel i Spånga.

Nu ska jag titta klart på matchen mellan Grekland och Argentina, sen mata fisen och sen förhoppningsvis få sova en stund själv.

Inga kommentarer: