måndag 28 december 2009

Mellandagar

Så var julen över för detta år. Vi har haft det lugnt och skönt, ätit en massa god mat, umgåtts och tittat på filmer. Fick presentkort av Antonia & Stamme till Babyland + deras katalog. Känns allt lite konstigt att titta på bebisgrejer,är ju mer van att titta i H&M katalogen till mig själv...fniss.
Igår var vi ute och tittade på färg till köket och köpte med oss lite provfärg. Det är ju så svårt när man står där bland miljarder färgprover och man tycker att så mycket är snyggt.
Annars var det tänkt att vi skulle åka till farmor igår men hon mådde inget bra så vi fick skjuta på det besöket. Iofs var det nog lika bra för jag hade verkligen inte en av mina bästa dagar igår.
Drömde om mamma på natten vilket bidrog till att jag var ledsen hela dagen.
Avslutade iallafall kvällen med skratt då vi tittade på "The Ugly Truth" med Gerard Butler och Katherine Heigl, en härligt glad romantisk film. Precis vad jag behövde.

Nu i mellandagarna jobbar jag hemifrån,så skönt. Finns ju inte så hemskt mycket att göra dessa dagar och det som finns klarar man galant från hemmet.
Tänk att det är de sista dagarna på 2009. Vart har detta år tagit vägen??
Och om fem månader (om allt går som det ska) kommer vår bebis. Så det kanske är bra om man tittar i den där katalogen iallafall... ;))

Inga kommentarer: