torsdag 24 december 2009

Julafton

Tänk att man får vara med om en vit jul och att det ändå är ganska mycket snö ute för att vara i Sthlmstrakten. Mysigt, blir lite mer julkänsla då.
Sitter och väntar med en kopp kaffe på att D-man ska vakna så han kan få sin julklapp som ligger under vår minigran och bara väntar.
Idag känner jag mig piggare. Hade ont i huvudet hela dagen igår och kände mig väldigt hängig och hade ont i kroppen. Det var sömn som behövdes för nu mår jag mycket bättre.
Senare idag åker vi över till Antonia och Stamme och firar jul i svensk/grekisk anda. Det lär bli ett dignande julbord i vanlig ordning, så gott och denna jul lär det gå många julmust för mig. Hihi
Tänk att jag har en lillskrutt i magen denna jul. Helt fantastiskt.

Önskar er alla en härlig julafton, mys och ta hand om varandra.

Inga kommentarer: