torsdag 10 december 2009

Lite uppdatering

Ups nu var det några dagar sen jag sist skrev, det går ju så fooort.
Dagarna far iväg och det händer väl inte så värst mycket. Tycker man bara är på jobbet och sen när man väl är hemma är det middag och sen tar jag min välbehövliga powernap i soffan, tittar sen på lite teve och sen är det sängen och så börjar det om.

I tisdags pratade jag läääänge med Ewa i telefon, det var så himla länge sedan och vi avverkade nog alla "topics" på de tre timmar vi pratade. Hihihi.
Mysigt som alltid och det är så trist att vi inte bor närmare varandra.

Ewa tycker även det är hög tid för bilder på magen på bloggen så det ska jag börja med så ni får vilken tjockis jag börjar bli. ;)

Igår var jag och hämtade upp D-man på Bromma Flygplats och vi åkte och hämtade ut min jacka som han av någon oförklarlig lyckats hitta till slut. Jag har verkligen världens bästa älskling som har slitit och ringt runt till alla affärer bara för att han inte vill att jag ska gå och frysa och att magen ska vara varm. Tack darling. Du är bäst!!

Här är bild på min fina röda Didriksonsjacka som jag är sååå glad för.

Idag på lunchen ska Ulrika och jag ta en tur till Ikea. Kan ju alltid köpa med mig en påse värmeljus...det går åt i detta mörker. :)

Inga kommentarer: